به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

لینک دوستان

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    تیک بان یک سایت معتبر خرید اینترنتی بلیط هواپیما می باشد که می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی و با گارانتی معتبر بلیط هواپیمای خودتان را تهیه کنید. آیا می خواهد مسافرت بروید؟ اگر بلیط هواپیما [Airline tickets] می خواهید تیکبان یکی از اولین های فروش و رزرو بلیط های انواع کلاس های هواپیما می باشد . یادتان باشد تیک بان همیشه مشتری مداری را به عنوان شاخص فعالیت خود در نظر گرفته است و هر روز می کوشد که رضایت خاطر مشتریان را جلب کند.

    مسعود
    پنجشنبه 15 شهريور 1397 - 1:42
    بازدید : 542

    وقتی صحبت از هزینه های سفر میشه، همیشه بلیط هواپیما بخش قابل توجهی از هزینه ها رو به خودش اختصاص میده. برای من که به شیوه نسبتا ارزان سفر می کنم هزینه پرواز بخش بزرگی از هزینه سفرم رو شامل میشه، بنابراین با کاهش این هزینه و تهیه بلیط ارزان هواپیما میتونم کاهش چشمگیری در کل هزینه ها داشته باشم. حتی برای کسانی که خیلی ارزان سفر می کنند هم، وقتی مسافت ها طولانی میشه چاره ای بجز استفاده از پرواز باقی نمیمونه.

    مسعود
    پنجشنبه 15 شهريور 1397 - 1:33
    بازدید : 583

    صنعت - مهر نوشت:سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به صدور بلیت های تقلبی سفر به عراق از سوی مراکز غیرمجاز هشدار داد.

     سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به تبلیغات خلاف مبنی بر فروش بلیت هواپیما از مبادی غیرمجاز هشدار داد.

    در اطلاعیه این سازمان آمده است: متاسفانه بعضی افراد سودجو از ازدحام و شدت علاقه شرکت مردم در مراسم اربعین حسینی سوءاستفاده کرده و اقدام به فروش بلیت های تقلبی که نه پروازی برای آن در نظر گرفته شده و نه صندلی به آن اختصاص یافته می کنند. لذا از متقاضیان سفر به نجف و بغداد استدعا داریم به اخبار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمای کشوری توجه و به دفاتری که سازمان روی خروجی سایت خود قرار داده مراجعه کنند.

    مسعود
    پنجشنبه 15 شهريور 1397 - 1:25
    بازدید : 542

    میراث فرهنگی و گردشگری - ایسنا نوشت: قیمت سفر عتبات عالیات عراق به دنیال نوسانات ارز به سه میلیون و چهارصد هزار تومان رسید و بسته ارزان عتبات که با قیمتی در حدود ٨٠٠ هزار تومان عرضه شده بود، عملا قابلیت اجرا پیدا نکرد.

    مرتضی آقایی -مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت- در این‌باره گفت: با توجه به پرداخت ارزی هزینه‌های اقامت، تغذیه،امنیت و ترانسفر، قیمت سفر هوایی به عراق حدود ۶۰ درصد و سفرهای زمینی تا ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

    مسعود
    پنجشنبه 15 شهريور 1397 - 1:16
    بازدید : 559

    مشكلات زندگي زياد هست گاهي وقت ها شما فوري نياز داريد براي يك قرار كاري جايي پرواز كنيد دنبال خريد آنلاين بليط هواپيما مي گرديد. سايتي مثل تيك بان را پيدا مي كنيد مسير مورد نظر تان را انتخاب مي كنيد و يهو مي بينيد چندين مدل قيمت پيش روي شما قرار دارد. كدام يك را انتخاب كنيد؟ چواب سوال ما نيست ما مي خوايم اينجا بحث كنيم بليط ارزان تر را انتخاب كنيد.

    بليط ارزان هواپيما يكي از آن موارد مهم سفر هاي هوايي است. اينكه شما در هر شرايطي بتوانيد بليط هواپيما ارزان را تهيه كنيد خود كار مهمي است. راست اش تيك بان براي شما بليط ارزان را دارد.

    مسعود
    پنجشنبه 15 شهريور 1397 - 1:06
    بازدید : 482

    اصفهان نصف جهان است. احتمالا این جمله را بارها و بارها در طول زندگیتان شنیده اید. اگر در مورد معنی این جمله اطلاع ندارید سعی می کنیم که در متن زیر کمی برای شما معنی این جمله را آشکارتر نماییم. در ابتدا باید گفته شود که شهر اصفهان یکی از مهم ترین شهرها و مقاصد گردشگری برای گردشگران و توریست ها از سرتاسر جهان و همینطور تمام مردم ایران می باشد. این شهر پر است از جاذبه های تاریخی و فرهنگی که هر کدام از این جاذبه های توریستی میتواند شما را مسحور خود نماید. خرید بلیط هواپیما و بلیط هواپیما چارتر را از تیک بان بخواهید. به همین دلیل میتوانید شهر اصفهان را به عنوان یکی از مهم ترین شهرها برای مقاصد گردشگری در آینده در راس لیست سفر خود قرار دهید. طبیعتا یکی از مهم ترین راه های مسافرتی و از جمله راحت ترین وسایل نقلیه برای مسافرت هواپیما می باشد. برای سفر کردن به شهر اصفهان نیز یکی از راههای رسیدن به این شهر استفاده نمودن از هواپیما است. در این متن به قیمت بلیط هواپیما تهران به اصفهان اشاره می نماییم.

    مسعود
    شنبه 10 شهريور 1397 - 19:42
    بازدید : 479

    قیمت بلیط هواپیما تهران به اصفهان ، اصفهان نصف جهان است. احتمالا این جمله را بارها و بارها در طول زندگیتان شنیده اید. اگر در مورد معنی این جمله اطلاع ندارید سعی می کنیم که در متن زیر کمی برای شما معنی این جمله را آشکارتر نماییم. در ابتدا باید گفته شود که شهر اصفهان یکی از مهم ترین شهرها و مقاصد گردشگری برای گردشگران و توریست ها از سرتاسر جهان و همینطور تمام مردم ایران می باشد. این شهر پر است از جاذبه های تاریخی و فرهنگی که هر کدام از این جاذبه های توریستی میتواند شما را مسحور خود نماید. خرید بلیط هواپیما و بلیط هواپیما چارتر را از تیک بان بخواهید. به همین دلیل میتوانید شهر اصفهان را به عنوان یکی از مهم ترین شهرها برای مقاصد گردشگری در آینده در راس لیست سفر خود قرار دهید. طبیعتا یکی از مهم ترین راه های مسافرتی و از جمله راحت ترین وسایل نقلیه برای مسافرت هواپیما می باشد. برای سفر کردن به شهر اصفهان نیز یکی از راههای رسیدن به این شهر استفاده نمودن از هواپیما است. در این متن به قیمت بلیط هواپیما تهران به اصفهان اشاره می نماییم.

    مسعود
    شنبه 10 شهريور 1397 - 19:32
    بازدید : 449

    برای بلیط هواپیما لحظه آخری ارمنستان که همسایه ایران و یکی از مقاصد گردشگری برای ایرانیان است که همه ساله تعداد زیادی از ایرانیان به این کشور سفر می کنند چه به صورت لحظه آخری و چه عادی تا جذابیت های آن را مشاهده می کنند. با هواپیما شما می توانید براحتی به ارمنستان سفر کنید و اگر بتوانید بلیط لحظه آخری ارمنستان را بیابید به شما کمک کند تا هزینه های خود را کنترل نمایید.برای سفر هوایی به ارمنستان بهتر است بلیط لحظه آخری تهیه کنید تا هزینه کم تری را صرف پرداخت بلیط نمایید.

    مسعود
    جمعه 9 شهريور 1397 - 18:22
    بازدید : 497

    تیک بان روش های جدیدی را برای رزرو کردن پرواز های شما ارائه می دهد. روش هایی که هر یک می تواند مسافرت های شما را راحت و دلپذیر کند. درگذشته راههای معدودی برای تهیه بلیط هواپیما وجود داشت اما با پیشرفت تکنولوژی هرروز برای رفاه حال مسافران روش ها و راهکارهای جدیدی در نظر گرفته می شود.

    درحال حاضر برای رزرو بلیط هواپیما میتوانید به دفاتر مرکزی خطوط هوایی، آژانسهای مسافرتی و گردشگری یا وبسایت رسمی شرکتهای هواپیمایی مراجعه کنید همچنین میتوانید از سایتهای متعدد فروش آنلاین بلیط بهره ببرید و درنهایت با شماره تلفنهای شرکتهای هوایی تماس حاصل کنید.

    مسعود
    جمعه 9 شهريور 1397 - 18:17
    بازدید : 463

    بلیط هواپیمایی قطر دوحه و سفری پر از آرامش را می تواند برای شما بیاورد. هواپیمایی قطر یکی از بهترین ایرلاین هاست در تیک بان می توانید بلیط هواپمایی قطر را تهیه کنید. برای کشف مکان های جدید مثل یک کاشف عمل کنید، دنبال بهترین راه رسیدن به مکان مورد نظرتان باشید. برنامه ریزی دقیق و منسجم داشته باشید، محور حرکت خود را زمان و هزینه قرار دهید. اگر به دنبال تمام این فاکتورها هستید ما بلیط دوحه را به شما پیشنهاد می دهیم، این شهر که در کنار خلیج فار قرار گرفته است پایتخت کشور ثروتمند قطر است. بیشتر ساکنین این شهر غیر بومی و برای کار وارد این شهر شده اند چرا که دوحه یک شهر مدرن و تازه تاسیس است که سرعت رشد بالایی را نسبت به وسعت خود در حال طی کردن است.

    مسعود
    جمعه 9 شهريور 1397 - 18:13
    بازدید : 443

    بلیط چارتر قطار تهران به مشهد و قیمت بلیط قطار تهران مشهد رفت و برگشت را با بهترین امکانات در تیک بان مشاهده کنید.بلیط چارتر قطار تهران به مشهد ، از جمله مهم ترین نقطه قوت بلیط چارتر این است که مسافران می توانند با صرف وقت اندک و صبر و حوصله، بهترین بلیط با بالاترین کیفیت پرواز و کم ترین قیمت را خریداری نمایند. فروشندگان بلیط هواپیما چارتر مشهد تمام تلاش خود را در زمینه فروش بلیط چارتر مشهد خود با کم ترین سود به کار گرفته اند. به همین منظور امروزه یکی از بهترین راه های خریداری بلیط هواپیما چارتر مشهد از طریق شبکه های اجتماعی و اینترنت صورت می گیرد. بلیط چارتر مشهد را میتوانید به صورت اینترنتی خریداری نمایید. همچنین بلیط چارتر را می توانید به صورت حضوری نیز خریداری نمایید. برای خرید بلیط چارتر مشهد راه های مختلفی وجود دارد هم چنی بلیط چارتر مشهد دارای قیمت های متنوع در کلاس های پروازی متفاوت هست. به دلیل پر رفت و آمد بودن مسیرهای وروردی و خروجی مشهد همواره بلیط چارتر مشهد جز بلیط های پر درخواست می باشد.

    مسعود
    جمعه 9 شهريور 1397 - 18:09
    بازدید : 450
    برچسب‌ها :

    خب اگر می خواهید بلیط قطار از تهران به شیراز را تهیه کنید درست اماده اید و اگر احتمالا قصد دارید با قطار مسیر تهران به شیراز را طی کنید عالی است. تیک بان یکی از معتبر ترین سایت های خرید بلیط قطار در ایران است.

    (هزینه‌ی کمتر: بلیط قطار نسبت به هواپیما بسیار ارزان‌تر است اما با در نظر گرفتن به امکانات و رفاهی که قطار در اختیار مسافر می‌گذارد، بلیط قطار نسبت به اتوبوس هم بیشتر مقرون به صرفه است.)
    (امکانات رفاهی: هرچند سفر با قطار از سفر هوایی طولانی‌تر است اما در عوض شما می‌توانید در طول سفر هر وقت خوابتان گرفت روی تخت کوپه بخوابید. از پریز برق برای شارژ وسایل برقی‌تان استفاده کنید، یا در رستوران غذا بخورید یا سفارش غذا بدهید. حتی اگر به سفر کاری می‌روید می‌توانید در کوپه یک فضای کاری برای خودتان مهیا کنید و در طول سفر به کارهایتان رسیدگی کنید.)

    مسعود
    جمعه 9 شهريور 1397 - 18:04
    بازدید : 493
    برچسب‌ها :

    در پی افزایش قیمت بلیت همه پروازها، بسیاری از شرکت های هواپیمایی اعلام کردند ادامه این وضع برای آنها قابل تحمل نیست که نهایتا با پیگیری های سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت های هواپیمایی، عصر دیروز مقرر شد بلیت هواپیما به نرخ مندرج در سامانه نیما (بازار ارز ثانویه) محاسبه شود.

    با این حال باز هم قیمت بلیتها افزایش می یابد، اما این بالا رفتن نرخ بلیت چشمگیر نخواهد بود. هرچند که کارشناسان معتقدند ایرلاین ها برای جلوگیری از افزایش شدید قیمت بلیت انواع پروازها می توانند از روش های دیگری چون ارتقای بهره وری و کاهش هزینه های جاری خود سود ببرند.

    مسعود
    سه شنبه 6 شهريور 1397 - 14:04
    بازدید : 422

    به گزارش خبرنگار مهر، شرایط برای سفر داخلی و یا خارجی با هواپیما مساعد نیست. قدرت خرید مردم برای استفاده از ناوگان هوایی پایین آمده و افراد کمتر رغبت می کنند ۸ میلیون تومان پول بلیت هواپیما برای مسیر تهران به آنتالیا بدهند و یا از تهران با ۷۰۰ هزار تومان در یک مسیر به مشهد بروند. ایرلاین ها در این میان حاضر به پایین آوردن نرخ نیستند چون آزادسازی نرخ بلیط هواپیما در دستانشان است. از سوی دیگر برخی از ایرلاین های خارجی پروازهای خود را در مسیر ایران لغو کردند و پروازهای مسیرهای داخلی در ایران نیز خالی از مسافر شدند.

    مسعود
    سه شنبه 6 شهريور 1397 - 13:57
    بازدید : 428

    اما تا به حال اینترنت هوایی به مناطقی محدود بوده که دکل های مخابراتی روی زمین در دسترس بوده است و هر جا که پرواز روی دریا و اقیانوس بوده باید با اینترنت خداحافظی می کردید. اما شرکت های هواپیمایی به این فکر افتاده اند که در پروازهای بین المللی هم خدمات اینترنتی شان را ارایه بدهند و برای این کار سراغ ماهواره ها رفته اند.

    مسعود
    دوشنبه 22 مرداد 1397 - 16:20
    بازدید : 425

    تیک بان سایت مشتری مدار خرید بلیط  به صورت اینترنتی و آنلاین است که همواره میکوشد از طریق همکاری با ایرلاین های برتر تجربه جدید و آرامی از رزرو بلیط هواپیما به شما انتقال دهد. هر روز بیشتر در جهت کسب رضایت و رفع نیاز مشتریان خود قدم بردارد. جهت خرید هر نوع بلیط هواپیما، اعم از بلیط چارتر یا بلیط سیستمی در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزنس، تنها نیاز به انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود در صفحه اصلی تیکبان خواهید داشت. همچنین از آنجا که پرنمودن فیلد «تعداد مسافران» در صفحه نخست، شما را در سریعتر پیدا کردن پروازهای دارای ظرفیت کمک خواهد نمود؛ می توانید برای سرعت بخشیدن به روند خرید بلیط هواپیما خود، تعداد مسافران را نیز در صفحه اصلی تیک بان درج نمائید. برای اطلاع از نحوه صحیح خرید بلیط و تکمیل اطلاعات خود می توانید به بخش «راهنمای خرید در سایت تیک بان مراجعه نمائید.

    مسعود
    چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 18:08
    بازدید : 494

    این رقابت باعث می شود هر یک از ایرلاین ها و آژانس های مسافرتی برای جذب مسافر بیشتر قیمت بلیط هواپیما را در مسیرهای خود به پایین ترین حد خود برسانند تا مشتری بیشتری را برای پروازهای خود فراهم کنند و سود بیشتری از فروش بلیط به دست بیاورند. این پایین آمدن بلیط هم به نفع این شرکت ها و آژانس ها است که می توانند تمامی صندلی ها و بلیط های هواپیما را به فروش برسانند و هم به نفع مسافران است که با ارزان ترین قیمت اقدام به خرید بلیط می کنند.

    شما با خرید بلیط هواپیما به صورت اینترنتی می توانید در هزینه های سفرتان صرفه جویی  کنید, و هزینه ای که قرار است برای بلیط بپردازید را در طول سفر برای خوش گذشتن مسافرت تان خرج نمایید. معمولا بیشترین هزینه ای که برای سفر می شود مربوط به خرید بلیط هواپیما است, اگر شما با برنامه ریزی و انتخاب درستی دست به خرید بلیط هواپیما بزنید, سفر اقتصادی تری را شروع خواهید کرد.

    مسعود
    سه شنبه 5 تير 1397 - 1:12
    بازدید : 475
    برچسب‌ها :

    یکی از محبوب ترین روش های سفر به کشور زیبای ارمنستان، سفر به ارمنستان با اتوبوس است هر روز یک اتوبوس از تهران به مقصد ایروان حرکت میکند شما میتوانید با خرید بلیط اتوبوس به راحتی به این کشور سفر کنید در حال حاضر دو شرکت رویال سفر ایرانیان و دیدار سیر غرب سرویس اتوبوس VIP از تهران به ایروان را ارائه میدهند. این سفر زمینی تقریبا ۲۴ ساعت طول میکشد و مسیری بسیار طولانی را در پیش رو دارید اما طبیعت زیبا و دیدنی کشور ارمنستان اجازه نمیدهند مسافران احساس خستگی کنند.

    شرکت رویال سفر در پایانه اتوبوسرانی آرژانتین مستقر است و هر روز در ساعت ۱۱ صبح با اتوبوس ۲۵ نفری VIP روانه مقصد ایروان میشود، شرکت دیداز سیر غرب نیز هر روز از ترمینال غرب تهران یک سرویس به شهر زیبای ایروان ارمنستان دارد

    مسعود
    شنبه 5 خرداد 1397 - 4:27
    بازدید : 465
    برچسب‌ها :

    یک تحقیق در سال ۲۰۰۴ نشان داد که تنها ۱۵ درصد از ۳۲۷ منبع تأمین آب درون هواپیماها استانداردهای سلامت را گذرانده اند. اگرجه از زمان وضع قانون مرتبط با نوشیدنی در هواپیماها، استانداردهایی به وجود آمده و بیشتر هواپیماها آب آشامیدنی غیر بطری سرو نمی کنند. با این حال هنوز تکه های یخ موجود در هواپیماها از آب شیر تهیه می شوند. باید این نکته را بدانید که مخازن آب موجود در هواپیماها اغلب قدیمی بوده و باکتری های زیادی در آنها موجود است. به همین دلیل است که هزاران تن آب معدنی در هواپیماها حمل می شود.

    مسعود
    شنبه 5 خرداد 1397 - 4:10
    بازدید : 472
    برچسب‌ها :
    ترکیش ایرلاینز چهارمین شبکه پروازی بزرگ دنیا را در اختیار دارد که با جابجایی مسافر بین ۱۰۸ کشور و ۲۱۹ نقطه بین المللی توانسته کل قاره اروپا را تحت پوشش شبکه پروازی خود قرار دهد همچنین ترکیش ایرلاینز تنها شرکت هواپیمایی است که به سرتاسر دنیا خط پروازی برقرار کرده است.
     
    شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز (Turkish Airlines) به عنوان هواپیمایی حامل پرچم ترکیه شناخته می شود که با بکارگیری هواپیماهای جدید و نیروهای متخصص توانسته در زمره شرکت های هواپیمایی موفق دنیا قرار گیرد.
    مسعود
    سه شنبه 1 خرداد 1397 - 4:59
    بازدید : 432
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 41
    تعداد کل نظرات : 1

    خبرنامه